ZIUA RECUNOŞTINŢEI: NU ESTE UN JOC “DE-A COMPARAŢIA”

Timişoara Evanghelică

ZIUA RECUNOŞTINŢEI: NU ESTE UN JOC “DE-A COMPARAŢIA”

de Jim Mathis

 

Cam în orice cultură se regăseşte o zi de sărbătorire a recoltei î care ar trbui să-i mulţumim lui Dumnezeu pentru încă un an al purtării de grijă. În Statele Unite, această sărbătoare era celebrată încă de pe vremea coloniştilor. Chiar dacă majoritatea dintre noi nu suntem fermieri, miliona de de oameni iau timp pentru a-şi exprima recunoştinţa pentru faptul că Dumnezeu s-a îngrijit de nevoile lor.

Totuşi, am observat un lucru interesant în timpul acestei sărbători: cumva, această sărbătoare a recunoştinţei a fost confundată cu comparaţia. De exemplu, este ceva obişnuit să auzi oamenii spunând ceva asemănător: „Sunt mulţumitor pentru ceea ce am, pentru că sunt alţii ce nu au lucrurile pe care le am eu”, sau „sunt mulţumitor că am un loc de muncă, deaorece sunt mulţi şomeri în lume astăzi”.

Chiar dacă astfel de afirmaţii…

Vezi articol original 667 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

