“Acum o jumatate de ora a cazut o racheta la cateva sute de metri de noi”

 · 21 noiembrie 2012 · Niciun Comentariu

Relatare primită de la Stefan Kranzdorf, ce locuiește în Israel în orașul Rishon leZion, la 55 de km de Gaza.

Acum o jumatate de ora a cazut o racheta la cateva sute de metri de noi.

Eu si cu nevasta-mea eram in casa, am auzit alarma, am intrat in adapost si am inchis usa.
Dupa jumate de minut am auzit explozia foarte aproape. Imediat ne-am dat seama ca e vorba de cadere si nu de antiracheta.
Am asteptat inca cateva minute ca sa fim siguri ca nu e vorba de o rafala.

Ne-am suit pe terasa de acoperis si am vazut tramba de fum. Am auzit sirenele vehicolelor de urgenta.
Nu ies din casa ca instructiunile spun sa nu ne ducem la locul bombelor, ca sa nu deranjam traficul.

Acum vedem la televizor rezultatul bombei Fajr-5 de productie iraniana: bomba a lovit in acoperisul blocului de 7 etaje, a patruns prin 3 etaje si a explodat.

Pentru continuare si videoclip cu stirea aici

Acest articol a fost publicat în De meditat ..., Evrei, Mapamond și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

