MEDIOCRITATE SPIRITUALĂ?

Marţi  04.12.2012

MEDIOCRITATE SPIRITUALĂ?

Matei 5:20  Căci vă spun că, dacă neprihănirea voastră nu va întrece neprihănirea cărturarilor şi a Fariseilor, cu nici un chip nu veţi intra în Împărăţia cerurilor.

De felul meu nu sunt o persoană competitivă. De când eram mic şi tata mă punea să mă întrec cu alţi băieţi la fugă, primul lucru pe care îl făceam era să încep să plâng. Fugeam obligat de tata, dar cu atitudinea pierzătorului. Cred că acest lucru îl cam dezamăgea pe el ca şi tată, dar mai cred şi că abia acum înţeleg aceste lucruri.

Meditând la acest verset văd peste ani că Isus, Învăţătorul, mă cheamă la o viaţă de excelenţă: neprihănirea ta trebuie să o întreacă pe cea obişnuită, neprihănirea ta trebuie să exceleze, neprihănirea ta trebuie să fie superioară. Bineînţeles toate aceste prin mijloacele şi resursele Lui, altfel mă trezesc într-o altfel de alergare.

În neprihănirea superioară, nu cea mediocră, Isus mă cheamă să întorc celălalt obraz celui ce mă loveşte, să las şi cămaşa celui ce se judecă cu mine pentru haină, să merg 2 mile cu cel ce mă obligă să merg 1, să-mi iubesc duşmanii, să-i binecuvântez pe cei ce mă blestemă, să fac bine celor ce mă urăsc şi să mă rog pentru cei ce mă persecută. Pentru că a iubi pe prieteni şi a saluta doar pe apropiaţi e ceva obişnuit (mediocru). Isus mă cheamă la un nivel nou, al desăvârşirii, al asemănării cu Tatăl din ceruri.

Tată din ceruri, ştii că nu sunt o fire competitivă, ştii că în alergarea ce mi-ai pus-o în faţă, de multe ori aş vrea să mă regăsesc pe la mijlocul plutonului de alergători, să nu fiu primul, să nu  fiu excelent. Cred că lucrul acesta Te dezamăgeşte… Prin puterea Ta, fă Te rog să pot să alerg în aşa fel încât să capăt premiul – 1 Corinteni 9:24  Nu ştiţi că cei ce aleargă în locul de alergare, toţi aleargă, dar numai unul capătă premiul? Alergaţi dar în aşa fel ca să căpătaţi premiul!

Celor care alergaţi împreună cu mine, vă doresc  Locul I !

Acest articol a fost publicat în De meditat ..., Leadership, Resurse și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

