camara sufletului

Cred că cei mai mulţi dintre noi ne amintim cu drag de unul dintre jocurile preferate din copilărie. Este vorba de Ţară, ţară, vrem ostaşi! Ne plăcea să fim cât mai mulţi, să ne luăm la întrecere şi, evident, ne plăcea să câştigăm.

Mi-am reamintit zilele acestea de jocul cu pricina şi mi-a răsunat în minte ca un ecou: Ţară, ţară, vrem ostaşi!

1 Decembrie a trecut, deşi cu vuiet mare. S-a făcut mare tam-tam şi am fost – pot spune – chiar agasaţi de acei comercianţii care voiau să îşi vândă produsele şi, de asemenea, mass-media a ştiut să pună punctul pe i, în felul care o caracterizează. Pentru o zi… toţi s-au mândrit că sunt români, toţi au declarat că îşi iubesc patria, toţi s-au lăudat cu frumoasa lor ţară, România, şi au văzut în această zi un prilej de a petrece… fiecare în felul lui.

Nu mi-am propus…

Vezi articol original 728 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

