Bunul Pastor

Jesus

Odata L-am vazut trecand
cu turma pe Pastorul bland
mergea cu dansa la izvor
blandul Pastor, blandul Pastor.

Pe-o oaie ce cazuse jos
a ridicat-o El duios
si-a dus-o-n brate iubitor
blandul Pastor, blandul Pastor.

P-o alta care la pamant
zacea cu piciorusul frant
El o lega mangaietor
blandul Pastor, blandul Pastor.

El le-a iubit cu dor nespus
si viata pentru oi Si-a pus
si pentru mantuirea lor
blandul Pastor, blandul pastor.

– Dar mai tarziu L-am intalnit
cu spini era impodobit
intr-o multime de popor
blandul Pastor, blandul Pastor.

Cand l-am vazut, L-am intrebat
cine-s cei ce L-au scuipat
– A suspinat sfasietor
blandul Pastor, blandul Pastor.

Si mi-a raspuns indurerat: –
scei ce M-au incununat
sunt oile ce le-am fost lor
blandul Pastor, blandul Pastor.

Acest articol a fost publicat în Arta, Biblice, De meditat ..., Resurse și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

