Octavian Doboș, Valentin Popovici

B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

Miercuri, 6 Martie 2013. L-am sunat pe Octavian Doboș, păstor la Phoenix, Arizona, pentru o problemă mai veche. Doream să aflu ce se mai întâmplase cu nepoțelul lui de numai un an și jumătate care căzuse în bazinul din curte și fusese dus la spital mai mult mort. L-am găsit bucuros că Dumnezeu se îndurase de familia lui și nu mai adăugase un necaz la multele necazuri care-l năpădiseră în ultima vreme. Nu i-am văzut fața, dar i-am auzit vocea tristă chiar și în aceste momente de împărtășire a unei vești bune. Nu i-am putut privi expresia feței, dar l-am simțit rănit și tulbure. Când am lăsat telefonul jos am rămas amețit și cu o durere mare în suflet. În tulburarea mea am bâjbâit neputincios pe întunerec și nu am reușit să identific cheia potrivită ca să deschid ușa de la clădirea Bisericii. Am  rămas pe afară,  într-un fel de…

Vezi articol original 234 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în De meditat ..., Leadership și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

