Richard Wurmbrand – file de jurnal

Amintiri cu sfinti

La aniversarea de 100 de ani de la naşterea dânsului, am primit o scrisoare scurtă de la prietenul meu Eduard Teodorescu şi un material care mi‑au adus în suflet sărbătoare:

Dragă Daniel,

Mătuşa mea R. S. (sora mamei mele Martha), ma rugat să îţi transmit această lucrare împreună cu scrisorica de mână ataşată. Ea nu are Internet acolo în satul în care locuieşte acum, aşa ca mia revenit mie sarcina aceasta de „postaş”. „Minuni din viaţa mea” este o lucrare autobiografică destul de captivantă a mătuşii (conţine multe detalii de interes din viata soţilor Wurmbrand, dar şi a strămoşilor mei cu care Nene Richard a fost bun prieten). Cu drag, Eduard Teodorescu

511_BintiaW_Jenny&MarthaScheel

Minuni din viaţa mea

De mult doream să scriu despre minunile Domnului în viaţa mea, dar până azi nu a fost posibil. Viaţa aceasta a mea m‑a solicitat din PLIN, uneori peste măsură, dar este tot atât de adevărat că şi eu am solicitat‑o pe ea. Însă azi…

Vezi articol original 12,176 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în De meditat ..., Leadership, Marturii, Resurse, Romanesti și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

