Iosif Ton – Dumnezeu are un plan special cu Romania pentru toata Europa Septembrie 5, 2013

BINE DE STIUT !!!

agnus dei - english + romanian blog

Vezi si

Iosif Ton august 2013Photo din video

Iosif Ton despre noul lui curs: Trairea in Imparatia lui Dumnezeu Aici si Acum-

De multi ani, Dumnezeu m-a intors total catre invatatura Domnului Isus. Si cand ajungi la invatatura Domnului Isus, ajungi la invatatura despre imparatia lui Dumnezeu. Domnul Isus avea un singur subiect si m-am indragostit de invatatura Lui, despre imparatia lui Dumnezeu. Vreau sa va spun ca am predat cursuri despre Imparatia lui Dumnezeu si in alte tari, deci nu e ceva nou pentru mine. Oricum, cu cativa ani in urma, am venit aici si am predat cursul intitulat: Doua imparatii in conflict: Imparatia celui rau si Imparatia lui Dumnezeu. Si am explorat toata aceasta imagine a imparatiei lui Dumnezeu in conflict cu a celui…

Vezi articol original 1,384 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

