Jurnalul unei Biblii

Guarding the Gospel - Bebe Ciausu

biblia Eu Biblia, Cuvantul lui Dumnezeu, m-am gandit sa notez cele mai deosebite momente din acest an, petrecute cu iubitii mei!

IANUARIE: AM FOST FOARTE OCUPATA. MAJORITATEA MEMBRILOR DIN FAMILIE AU HOTARAT SA MA CITEASCA IN FIECARE ZI IN ACEST AN. AU TRAS DE MINE PRIMELE DOUA SAPTAMANI INTR-O PARTE SI-N ALTA parea SA FIE UN AN INTENS, APROFUNDAND CUVANTUL LUI DUMNEZEU!……APOI,…..M-AU UITAT.

FEBRUARIE: PROPRIETARUL MEU M-A FOLOSIT PENTRU CATEVA MINUTE SAPTAMANA ACEASTA. A AVUT O CONTRAZICERE CU CINEVA SI A CAUTAT CATEVA REFERINTE BIBLICE SA-L CONTRAZICA….!
INTR-O SEARA M-AU CAUTAT SI ADOLESCENTII FAMILIEI (A DOUA ZI AVEAU EXAMENE).

MARTIE: BINE CA A VENIT BUNICUL FAMILIEI IN VIZITA. M-A TINUT APROAPE O ORA IN BRATE IMPARTASIND FAMILIEI DIN SFATURILE MELE. AM SPERAT CA CEI DIN CASA O VOR LUA PE URMELE BATRANULUI SI EU VOI STA DEACUM IN COMPANIA LOR,… CUM AM STAT SI CU BUNICUL,…DAR N-A FOST SA FIE ASA..AM…

Vezi articol original 598 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

