Vasile Tomoiagă – Domnilor, eu m-am retras!

In articolul

http://decluj.wordpress.com/2013/10/30/domnilor-eu-m-am-retras/

Vasile Tomoiagă ne spune că s- a întors la ortodoxie şi îi respectăm decizia. Lucrul acesta ar trebui să ne dea de gândit… Înseamnă că omul acesta a venit în sânul Bisericii Baptiste să-şi adape sufletul şi se vede treaba că pentru ceea ce a venit nu mai satisface sufletul lui…

Ar trebui să ne dea de gândit, mai ales că nu e un caz izoloat…

Vasile Tomoiaga

Vasile Tomoiaga (Photo credit: Vasile Tomoiagă)

Acest articol a fost publicat în De meditat ... și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Vasile Tomoiagă – Domnilor, eu m-am retras!

  1. Vasile spune:

    În articolul de Wikipedia e un alt Vasile Tomoiagă, ceva medaliat olimpic.

  2. Vasile spune:

    Te rog să dai jos poza mea.

Lasă un răspuns

