Gruparea islamista Boko Haram ucide 47 de elevi si raneste 79 la un colegiu in Nigeria

agnus dei - english + romanian blog

In urma cu cateva saptamani am raportat despre cele 60 de femei si fete, majoritatea crestine, care au fost rapite  in luna mai de Boko Haram si scopul cu care organizatia terorista, Boko Haram, ataca scolile si in special scolile de fete:

Intr-un video de 57 de minute obtinut mai devreme de AFP, Shekau a spus: ,,Am rapit fetele voastre, Am rapit o fata de la scoala de educatie occidentala, si sunteti deranjati? Eu am spus ca scolile (cu principii) occidentale trebuie sa se termine. Invatatura occidentala trebuie sa se termine. Fetelor, voi ar trebui sa va duceti si sa va maritati. Repet din nou: educatia occidentala trebuie sa se incheie. V-am rapit fetele. Le voi vinde la piata, a lui Allah. Voi marita o fata la varsta de doisprezece ani. Voi marita o fata la varsta de noua ani.”

citeste mai mult aici – https://rodiagnusdei.wordpress.com

Pana in prezent, Boko Haram 

Vezi articol original 256 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

