Revoluţia mea. Episodul III – 21-22 decembrie – Am făcut revoluţia la televizor

Persona

Am urmărit şi eu, fascinat, ca şi alte milioane de români felul în care Ceauşescu s-a lăsat păcălit de complotiştii din jurul lui, şi a organizat adunarea populară din dimineaţa zilei de 21 decembrie 1989, care avea să marcheze începutul sfârşitului pentru dictatorul comunist din România. N-am aflat decât târziu că unii dintre cei aflaţi la acea adunare n-au mai plecat acasă, ci au organizat baricada de la Inter, în vreme ce alţii, arestaţi în acelaşi loc, au petrecut o noapte de groază la Jilava. Îi îndemn pe cei interesaţi. să asculte cutremurătoarea mărturie a lui Horia-Roman Patapievici despre acea noapte de coşmar.

Vezi articol original 577 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

