Florin Barbu – Se apropie ziua cand copiii vor fi dati spre adoptie

agnus dei - english + romanian blog

Florin Barbu London

Dupa patru zile de Greva Foamei, Florin Barbu a fost oprit de politia din Bruxelles si s-a intors   inapoi in Anglia unde face demersuri tinand cont ca pe data de 16 martie, copiii sai, Diana si Andy, vor fi dati spre adoptie.

a

Ma numesc Florin Barbu, tatal caruia i s-au luat cei doi copii de catre CPS in Anglia.

Mi-au oprit greva in a patra zi ce am incercat-o in Bruxel in fata parlamentului european.

Am facut recurs l-au respins. Apoi am fost sfătuit s-o las moale că poate mă și arestează.

Florin (1 martie) in 14 zile se va prezenta la tribunal –

Da timpul e foarte prețios si avem nevoie de multa susținere pentru a salva copii.Vestile nu sunt bune pe data de 15 Martie e un proces privind adopția lor de un cuplu de același sex.Doamne Dumnezeul meu ai milă de copilași mei și ajută să se…

Vezi articol original 254 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

