Frumoase clipe de istorie

B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

Motto: „Vazut printr-o lacrima, un om care plinge este intotdeauna fratele tau”.

(Am găsit acest Jurnal de călătorie pe un hard drive vechi. Mi-am amintit cum de mi-a fost dat să mă împrietenesc eu cu Petrică Lascău, fratele meu mai mare. În Octombrie 1989, România gemea încă sub Ceaușescu, bolnavă de comunism. În URSS apăruse o oarecare dezghețare produsă de reformele lui Gorbaciov. Eu venisem în USA în Octombrie 1982. Nu-i de mirare că am avut sentimente amestecate când, după șapte ani, a trebuit să mă reîntorc din libertatea americană în tenebroasele amenințări din vremea tinereții mele românești …

Calatoria aceasta in Rusia perestroicii din anul 1989 m-a gasit cu corzile sufletului intrate ciudat intr-o rezonanta dureroasa care naste din amintiri melodii sfisietoare si intraductibile. Rindurile acestea au fost asternute  in fuga. Scrise incomod, pe genunchi, in holuri de hotel, in colturi de masina, pe petece de hartie, inghesuite, tremurate, furisate, mizgalite. Solicit intelegerea si colaborarea…

Vezi articol original 11,829 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

