Categorii
Uncategorized

Nicolae Barsan – intr-un reportaj la BucovinaTV

Suceava Evanghelica

Ca realizator TV am avut, invitate, personalitati cu mare trecere in cotidianul nostru efemer. Niciodata insa nu am plecat catre casa atit de bucuros si rusinat asa cum mi s-a intimplat dupa ce l-am cunoscut pe Nicolae Birsan, din Chilseni, Udesti, Suceava.
Va invit  sa va intilniti cu unul dintre invigatorii mai marilor zilei din vremea comunismului, care, infirm, si-a riscat viata si libertatea sa si a familiei pentru ca in casele dumneavoastra sa se gaseasca o Biblie.

Reportajul „Invingatorul „a rulat pentru prima data pe 24 octombrie 2012 la postul sucevean de televiziune BucovinaTV.

Constantin Dura

Invingatorul from Orizonturi eterne on Vimeo.

Vezi articolul original

2 răspunsuri la “Nicolae Barsan – intr-un reportaj la BucovinaTV”

Ma bucur ca reportajul realizat de mine ,cu ajutorul Domnului si al familiei,a fost preluat pe blogul dumneavoastra.Faceti impreuna cu mine si altii care vor prceda la fel o lucrare de a readuce in atentia crestinilor contemporani ,o pagina de istorie ,inca vie.M-as bucura daca si alti frati ar face la fel ,pentru ca eu aici in Suceava am avut fericirea enorma ca acest reportaj sa fie difuzat de cinci ori in trei zile consecutiv.Domnul sa va binecuvinteze .
CONSTANTIN DURA-SUCEAVA, ROMANIA

Lasă un comentariu